Novembrikuu uudised…

Kuna ma olen viimasel ajal ilgelt laisaks muutunud – iseloomuomadus, mida ma küll üritan aeg-ajalt vältida -, siis ei ole taas miskit kirjutada jõudnud… Mõned uudised aga ei lase kätel jõude vedeleda vaid lausa nõuavad, et neid valjult välja hüütaks. Nõnda ma siis võtsingi novembrikuu viimasel päeval end kätte ja patran välja kõik, mis teoksil…

Kes veel ei ole lugenud, siis kipelt-käpelt ulmeajakirja “Reaktor” teist numbrit lugema. Sel korral kahjuks-õnneks mina ise sinna miskit ei kirjutanud, kuid järgmisel kuul ehk juhtub… Leidub seal aga hea posu igast lühijutte ning isake Pjotri pikem jutustus “Maomees”, mis jätab hinge sellise mõnusa westerni-hõngu. Lisaks veel asjalikke ja vähem-asjalikke artikleid erinevatel ulmega seotud teemadel.

Miskit Tallinnlastele (ma tõesti ei tea, milline protsent mu lugejatest päälinlased on): homme (1. detsember) peab lauamangud.ee oma teist sünnipäeva, mille raames korraldataks pidustused, lõbustused, spordietendused, igasugused võistlused ja… ja muud üritused. Rahvale antakse käsk kätte, et kõik peavad naerma. Ja kes naerma ei hakka, läheb seina äärde… Ei, see oli üks teine üritus.
Igastahes pakutakse kooki, kohvi ja teed. Lisaks neile veel hunnik igasugu soodustusi ülejäänud kuuks…

Ja tagatipuks tehti minuga kah intervjuu ära. Lauamängutibi tegeleb sellise spordiga juba pikemat aega – eile võttis minu kah sihikule. Sihukene asi tuli välja….

Lisa kommentaar

